Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

KYANA HELLAS A.E



KYANA HELLAS A.E




Γεια σας Glamorous,

Σήμερα θα σας μιλήσω για την Ελληνική εταιρία ΚΥΑΝΑ.

Είναι μία εταιρία που δημιουργήθηκε με το  πάθος , την αγάπη  και το όραμα των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της κομμωτικής .Ξέρετε? Δεν αρκεί να έχουμε ένα περιποιημένο πρόσωπο και να έχουμε μουντά και χωρίς λάμψη τα μαλλιά μας. Εξάλλου η ομορφιά είναι ένα σύνολο από πράγματα που πρέπει να κάνουμε για τον εαυτό μας .Επίσης δεν μπορούμε όλες μας να είμαστε συνέχεια στα κομμωτήρια ,διότι οι περισσότερες είμαστε πολυάσχολες. Την λύση μας την δίνει η ΚΥΑΝΑ ,απλά <<έχουμε με τα προϊόντα της ,επαγγελματική περιποίηση σαν του κομμωτηρίου>> .






 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ


Η ΚΥΑΝΑ ξεκίνησε το 2006 από μία ομάδα ανθρώπων από τον κλάδο της κομμωτικής. Έχοντας δουλέψει χρόνια στο χώρο και γνωρίζοντας από πρώτο χέρι όλες τις ανάγκες των επαγγελματιών κομμωτών και των καταναλωτών,  τους ένωσε ένα πάθος: το πάθος για όμορφα μαλλιά! Η τεχνογνωσία είναι αυτό που τους ξεχωρίζει, επιτρέποντάς να δημιουργήσουν υψηλής ποιότητας προϊόντα κομμωτικής, πλήρως προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καταναλωτή. Ταυτόχρονα, η υποστήριξη και οι υπηρεσίες που παρέχουν στους επαγγελματίες πελάτες τους ξεπερνούν κάθε προσδοκία και τους βοηθάνε να εξελίσσονται συνεχώς. Η εταιρία βρίσκετε στη Θεσσαλονίκη .Στόχος τους είναι να κάνουν την διαφορά.



Θέλω σήμερα να σας μυήσω στον όμορφο κόσμο της KYANA,με τα ωραία προϊόντα που δοκίμασα  και είναι :



 KYANA Natural, Herboria MAX Shampoo with Argan oil





  Σας έχω αναφέρει πολλές φορές για την απίστευτη ξηροδερμία που έχω. Οπότε μπορώ να σας πω κάλλιστα τα προϊόντα που κάνουν καλό στο σώμα ,πρόσωπο και μαλλιά μου .Ένα από τα προϊόντα είναι και αυτό το σαμπουάν .Είναι ένα διάφανο σαμπουάν ,σε μορφή τζέλ και με υπέροχο απαλό άρωμα. Περιέχει λάδι Argan,που λίγο –πολύ όλοι ξέρουμε τις ευεργετικές ενυδατικές ιδιότητες του (οι Μαροκινοί το χρησιμοποιούν παραδοσιακά στα καλλυντικά και μαλλιά τους).Σχεδόν από τα πρώτα λουσίματα τα μαλλιά μου επανήλθαν και σταμάτησαν να είναι θαμπά .Άρχισα  να έχω πάλι λαμπερά , όμορφα και ζωντανά μαλλιά. Καθαρίζει ήπια τα μαλλιά και εκτός από ενυδατικές ιδιότητες έχει και αντιοξειδωτική δράση. Είναι για όσες από εμάς έχουμε ταλαιπωρημένα μαλλιά. Τα μαλλιά μου έγιναν πάλι απαλά και τα αισθάνομαι ανάλαφρα. Βρήκα τον σύμμαχο μου. Επίσης είναι σε εύχρηστη συσκευασία με δοσομετρητή ,για οικονομία του προιόντος.Το βάζω σε υγρά μαλλιά και κάνω ελαφρύ μασάζ και τα ξεβγάζω καλά με χλιαρό νερό.




KYANA Natural, Restructuring Mask Herboria MAX με εκχυλίσματα φυκιών (Μάσκα αναζωογόνησης με βάση το COSMOCAIR C100)




 Για πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα μετά το λούσιμο χρησιμοποιώ και την μάσκα μαλλιών .Είναι <<παχιά>> σε υφή μάσκα ,λευκού χρώματος και  με βελούδινο άρωμα. Είναι μία μάσκα που αναζωογονεί τα μαλλιά και ανασύστασή τα καταστραμμένα λέπια της τρίχας .Την μάσκα αυτή την λάτρεψα ,τα μαλλιά μου σταμάτησαν να  <<σπάζουν>> και δυναμώσανε, τους έδωσε ζωντάνια. Τα έκανε πιο ελαστικά, απαλά και ευκολοχτένιστα. Περιέχει εκχυλίσματα φυκιών (Η ομορφιά έρχεται από το βυθό. Τα θαλάσσια φύκια είναι το ιδανικό ελιξίριο ομορφιάς και ευεξίας για το δέρμα και το σώμα. Έχουν αντιγήραντικές ιδιότητες, αντιοξειδωτική προστασία και πολλά άλλα).Βάζω μια μικρή ποσότητα σε λουσμένα μαλλιά για 3-5 λεπτά και ξεβγάζω καλά. Είναι ένα ΥΠΕΡΟΧΟ προϊόν. 





KYANA, Salon Series,  Shampoo RASBERRY(A,E Vitamin complex)



  Αν και δεν έχω βαμμένα μαλλιά το δοκίμασα και εγώ  αλλά και η φίλη μου η Μαρία  που έχει βαμμένα μαλλιά. Είναι ένα σαμπουάν ροζ χρώματος σε μορφή τζέλ και με υπέροχο έντονο άρωμα Βατόμουρο, γενικότερα τα έντονα αρώματα σε σαμπουάν μου αρέσουν ,μυρίζουν καθαριότητα .Στα δικά μου μαλλιά που είναι φυσικά ξανθά έδωσε λάμψη και καθαριότητα. Στα μαλλιά της Μαρίας που συνέχεια τα βάφει και έχουν ένα ξεθωριασμένο χρώμα ,είδε διαφορά, είδε να διαρκεί περισσότερο η βαφή και να έχουν λάμψη και απαλότητα. Οι βιταμίνες Α,Ε,Fπου περιέχει προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία και ατμοσφαιρική ρύπανση.



   KYANA, Colour PROTECT, 2 Phase Restoring Spray Soft Aqua




Εντυπωσιάστηκα από αυτό το λατρεμένο προϊόν. Είναι  υγρό spray ροζ χρώματος, με καταπληκτικό άρωμα . Το βάζω συνήθως μετά το λούσιμο μαλλιών ή σε στεγνά μαλλιά  γιατί διαπίστωσα ότι με βοηθάει να ξεμπερδεύω εύκολα τα  μακριά μαλλιά μου και βοηθά την τρίχα να διατηρεί την φυσική της υγρασία ώστε να αποφεύγω το σπάσιμο. Με αυτό το προϊόν απέκτησαν τα μαλλιά μου ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ λάμψη, έδωσε  ένα υπέροχο αποτέλεσμα χωρίς να δείχνει «βαρύ» και την τρίχα πολύ ενυδατωμένη!!!.Επίσης είναι ιδανικό για βαμμένα μαλλιά αφού κλειδώνει μέσα του τα λαμπερά χρωστικά μόρια, διατηρώντας το χρώμα αναλλοίωτο για πολύ περισσότερο χρόνο. Για μένα είναι πλέον ένα απαραίτητο προϊόν  στη καθημερινότητα μου.



 KYANA Hair Spray Evo Zen




 Είναι μια λακ μαλλιών, που χαρίζει στα μαλλιά προστασία και λάμψη. Το βάζω συνήθως στις εξόδους μου ,για να είναι πιο ωραία και στητά τα μαλλιά μου . Έχει δυνατό κράτημα αλλά είναι ανάλαφρα και δεν τα κοκκαλώνει .Στεγνώνει αμέσως και δεν λαδώνει. Τα μαλλιά έχουν ένα φυσικό αποτέλεσμα. Με ένα χτένισμα φεύγει.





Η ΚΥΑΝΑ είναι μια πολύ καλή εταιρία ,αφού έχει αφουγκραστεί τις ανάγκες μας για τα μαλλιά μας και μας το προσφέρει με τα  καλά της προϊόντα ,που μας δίνουν ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα στο σπίτι.

Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΚΥΑΝΑ για την χορηγία των προϊόντων.



Τα προϊόντα ΚΥΑΝΑ θα τα βρείτε εδώ και εδώ





Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα? Πως σας φαίνονται?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου