Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Tzimas Cosmetics



  Tzimas Cosmetics





Γειά σας Glamorous.

Από τότε που άρχισα να ψάχνω πιά είναι τα καλύτερα καλλυντικά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα ,με έκπληξη ανακάλυψα ότι υπάρχουν πολύ καλές Ελληνικές  εταιρίες με απίθανα προϊόντα. Μία από αυτές τις εταιρίες είναι και η Tzimas Cosmetics. Σε ένα ταξιδάκι απόδρασης είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα προϊόντα <<ταξιδιού>>που λέω(λόγω μεγέθους είναι βολικά στην μεταφορά και έχουν την ποσότητα που θέλω).Η εταιρία έχει μια πού μεγάλη γκάμα προϊόντων . Έμεινα τόσο ικανοποιημένη από τα καλλυντικά τους , που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου για το πόσο υπέροχα καλλυντικά είναι.





 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ



Το Κέντρο Κοσμετολογίας Αδελφοί Τζίμα ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2000 από τα αδέλφια Τζίμα και δραστηριοποιείται στην έρευνα, παραγωγή και διάθεση προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος. Η Λίλα Τζίμα και ο Γιώργος Τζίμας προέρχονται από οικογένεια με μακρά ιστορία στο χώρο των καλλυντικών. Το ενδιαφέρον τους για τη Χημεία και την παρασκευή καλλυντικών προϊόντων που εκδήλωσαν από πολύ νωρίς συμπληρώθηκε αργότερα με τις σπουδές Χημείας και τα μεταπτυχιακά προγράμματα εξειδίκευσης που παρακολούθησαν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, καθώς επίσης και με τη μαθητεία τους δίπλα στον πατέρα τους και Χημικό-Κοσμητολόγο Ιωάννη Τζίμα. Το Κέντρο Κοσμετολογίας Αδελφοί Τζίμα είναι κέντρο επιστημονικής έρευνας, παραγωγής και διάθεσης προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης του δέρματος και αποτελεί μία από τις λίγες υπάρχουσες και δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες παραγωγής ελληνικών καλλυντικών. Από το 2002 η εταιρεία προσφέρει αγνά προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος και μαλλιών, γνωστά με την επωνυμία Tzimas Cosmetics, καθώς επίσης και ολοκληρωμένες συμβουλές περιποίησης, φροντίδας και ομορφιάς. Τα Tzimas Cosmetics είναι προϊόντα επιστημονικού σχεδιασμού και απευθύνονται τόσο στο ευρύ κοινό όσο και - με πιο εξειδικευμένες σειρές - σε αισθητικούς και άλλους επαγγελματίες της ομορφιάς.




Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:




 Κρέμα Απολέπισης –scrub cream




Όταν η εταιρία μου έστειλε τα καλλυντικά ανακάλυψα ότι στα μπουκαλάκια έχει και δύο γράμματα από την Ελληνική αλφάβητο για να ξεχωρίζουμε και τι είναι πέρα από την ονομασία (δηλ. ΦΠ σημαίνει φρεσκάρισμα προσώπου, το θεωρώ πολύ έξυπνο).Ξεκίνησα με την κρέμα απολέπισης. Είναι μια κρέμα λευκού χρώματος και παχιά όπως είναι βέβαια τα περισσότερα scrub και με άρωμα λεβάντας (δεν ξέρω αλλά το άρωμα λεβάντας το έχω συνδυάσει με την άνοιξη).Όταν την έβαλα ένιωσα τους λεπτούς κόκκους χαλαζιακής άμμου να κάνουν μια απαλή απολέπιση και απομάκρυναν τα νεκρά κύτταρα και λείαναν την επιδερμίδα μου. Παρόλου που έχω ξηρή επιδερμίδα δεν με έτσουξαν καθόλου. Μετά την αφαίρεση της κρέμας με νερό ,η επιδερμίδα μου ήταν πολύ απαλή και αναζωογονημένη. Την βάζω σε νωπό πρόσωπο και τρίβω ελαφριά για 2 λεπτά με βρεγμένα δάχτυλα.






Καταπραϋντική κρέμα με βότανα-Herbal Calming Cream





Είναι μια λευκή πηχτή στην σύνθεση της κρέμα που είναι για ευαίσθητες και ευερέθιστες επιδερμίδες. Όταν την έβαλα παρότι είναι πηχτή απορροφήθηκε κατευθείαν. Το  άρωμα της θυμίζει νυχτολούλουδο (γενικά η εταιρία Tzimas Cosmetics χρησιμοποιεί αρώματα από την Μεσογειακή φύση).Το δέρμα μου έχει ξηροδερμία και ένιωσε άμεσα να σταματάει το <<τράβηγμα>> που ένιωθα πριν. Θα έλεγα ότι <<ηρέμησε>> το πρόσωπό μου. Την βάζω κάθε βράδυ.



Κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης-Super Hydrating Cream




Είναι μια εκρού χρώματος ενυδατική κρέμα ,με άρωμα που μου θυμίζει χαμομήλι. Την βάζω κάθε πρωί είτε για ενυδάτωση ,είτε σαν βάση για το μακιγιάζ μου,(στρώνει πολύ καλά το μακιγιάζ και φαίνεται πολύ φυσικό το μέικ-απ  επάνω μου).Είναι πολύ απαλή στην υφή και δεν άφησε καθόλου λιπαρότητα στο πρόσωπό μου. Περιέχει χυμό αλόης, εκχυλίσματα από χαμομήλι, πράσινο τσάι, φύλλα ελιάς, πανθενόλη, βιταμίνες Α, Ε & F και αγνά, φυτικά έλαια. Είναι πολύ ενυδατική και η ενυδάτωση κρατάει για πολλές ώρες.






Κρέμα ματιών με Υαλουρονικό οξύ-Eye Cream with Hyaluronic



Είναι  και αυτή μία κρέμα με παχιά υφή που απορροφάται γρήγορα  και με υπέροχο άρωμα που μου θύμισε αμύγδαλο. Είναι  κρέμα που την έβαλα για να καταπολεμήσω τους μαύρους πρωινούς μου κύκλους αλλά και τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια μου. Μπορώ να πώ ότι εξαφάνισε άμεσα τους μαύρους κύκλους και οι ρυτίδες μου έγιναν πιο <<απαλές>> που σχεδόν δεν φαίνονται και απέκτησα πιο ελαστικό δέρμα. Παρότι δεν  έχω βλεφαρόπτωση είναι και για αυτό τον σκοπό. Είναι μία κρέμα ματιών με φυτικά συστατικά και χωρίς parabens και περιέχει φυτικά έλαια όπως λάδι argan, αμυγδαλέλαιο, λάδι αβοκάντο, shea butter και παρθένο λάδι ελιάς. Την εφαρμόζω επειδή έχω ξηρό δέρμα πρωι-βραδυ. Η κρέμα αυτή δεν είναι απαραίτητο να έχουμε ρυτίδες ,είναι και για πρόληψη.





 Λοσιόν Λύσις - Lysis Lotion


 

Είναι μία λοσιόν σαν <<νεράκι>> στο χρώμα αλλά σχεδόν και στην υφή, οπότε απλώνεται πολύ εύκολα και η ποσότητα μου έφτασε για μία φορά. . Δεν μπορώ να πω ότι είχε κάποιο ιδιαίτερο άρωμα αλλά αυτό δεν με ενόχλησε καθόλου. Κυκλοφορεί σε αμπούλα και την εφαρμόζω μια φορά την εβδομάδα συνήθως μετά από μια κουραστική ημέρα .Καθάρισε σε βάθος το πρόσωπό μου και αφαίρεσε τα υπολείμματα μακιγιάζ που είχα,μου έδωσε  λάμψη και φρεσκάδα. Είναι χωρίς parabens και χρησιμοποιείται ως εξής: Αφού έχουμε καθαρίσει πολύ καλά το πρόσωπό μας και είναι νωπό, απλώνουμε τη μισή  ποσότητα της αμπούλας σε πρόσωπο και λαιμό και τρίβουμε ελαφρά με ένα βαμβάκι. Μετά από 5 λεπτά επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία με καθαρό βαμβάκι και επιμένουμε στα προβληματικά σημεία του προσώπου μας. Περιμένουμε 10-15 λεπτά και ξεπλένουμε με νερό. Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας.



Μάσκα Φρούτων – Frutelia Beauty Mask


Μετά την Λύσις ή την κρέμα απολέπισης για πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα χρησιμοποίησα την μάσκα φρούτων .Είναι μια πηχτή μάσκα με ροζ χρώμα και ουδέτερο άρωμα .Έβαλα ένα παχύ στρώμα που απλωνόταν ομοιόμορφα και με μία μικρή δόση προϊόντος, σε φρεσκοπλυμένο δέρμα και μετά από 20 λεπτά την αφαίρεσα  με άφθονο, χλιαρό νερό. Ένιωσα ένα έντονα <<δροσιά>> στο πρόσωπο μου και την απόλυτη ευεξία και φρεσκάδα. Είναι για κανονικές επιδερμίδες.




 Μάσκα Βοτάνων – Herbal Gel Mask 



Θέλω να σας αναφέρω και αυτή την μάσκα που είναι για όσες από εμάς έχουμε πιο ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα που κάνει κοκκινίλες και τσούζει με την ηλιοθεραπεία (μην ξεχνάμε μόνο 20 λεπτά στον ήλιο).Είναι Μάσκα προσώπου, λαιμού και ντεκολτέ είναι ιδανική για ευαίσθητα δέρματα και είναι σε μορφή τζέλ ,άχρωμη σαν νερό με απαλό άρωμα. Την εφάρμοσα σε φρεσκοπλυμένο δέρμα, την άφησα να δράσει 20 λεπτά και ξέπλυνα με χλιαρό νερό. Καταρχήν   ένιωσα απίστευτη δροσιά και μετα ένιωσα ενυδάτωση και απάλυνε και κάλμαρε το δέρμα μου χάρις στην ειδική της σύσταση από χαμομήλι, αλόη, μέντα, βιταμίνες Α & Ε, πανθενόλη.




 Κρέμα με Υαλουρονικό οξύ –Hyaluronic Cream

 

Κρέμα απαλής υφής για την περιποίηση προσώπου, λαιμού και ντεκολτέ. Με ουδέτερο άρωμα αλλά με πολύ καλά αποτελέσματα. Είναι μία κρέμα πλούσια και παχιά που απορροφάται γρήγορα και περιέχει υαλουρονικό οξύ και την βάζω πρωί –βράδυ εφόσον έχω ξηρό δέρμα. Μου πρόσφερε  βαθιά ενυδάτωση, σύσφιξη, αντιγήρανση και αντιοξειδωτική προστασία. Είναι φυτικής προέλευσης.




Αντιγηραντική Κρέμα Χεριών –Hand Anti-Age Cream



Είναι μια παχιά στην υφή κρέμα για τα χέρια και την χρησιμοποίησα πιο πολύ για ενυδάτωση αλλά και την πρόληψη των δυσχρωμιών από κηλίδες(ακόμα δεν έχω αλλά καλό είναι να προλαμβάνουμε).Περιττό να σας πώ ότι τα χέρια μου έγιναν πολύ απαλά και μαλακά και έπαψαν να μοιάζουν σαν αφυδατωμένα. Είναι από τις καλύτερες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει.




Γαλάκτωμα Σώματος –Body Milk 


Είναι ενα γαλάκτωμα σώματος. Είναι πιο ρευστό χωρίς άρωμα και απορροφάται καλά από το δέρμα. Περιέχει χυμό aloe vera και πανθενόλη για ενυδάτωση και εκχύλισμα λευκού τσαγιού και βιταμίνη Ε για αντιοξειδωτική προστασία.. Θα μείνετε έκπληκτη από το πόσο μαλακό θα γίνει το σώμα σας…..Το βάζω καθημερινά και κάνω απαλό μασαζ.




Κρέμα Λάμψης Σώματος – Silky Body Cream 



Και για το τέλος άφησα την κρέμα σώματος με <<ιριδίζουσα >> πέρλα. Εγώ την χρησιμοποιώ συνήθως στις βραδυνές εξόδους μου διότι έχει μια υπέροχη ΛΑΜΨΗ όχι πολύ έντονη αλλά δεν θα την ήθελα και για το πρωί. Κάνει το δέρμα βελούδινο ,ενυδατωμένο και λαμπερό.





 Χαίρομαι που έμεινα τόσο ευχαριστημένη από την Tzimas Cosmetics. Τα προϊόντα τους είναι πολύ ποιοτικά  και σε πολύ καλές τιμές. Είναι Ελληνική εταιρία και χαίρομαι όταν δικές μας εταιρίες δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από γνωστούς οίκους του εξωτερικού. Και χαίρομαι ακόμα που υπάρχει μία στροφή των Ελληνίδων στα εγχώρια προϊόντα.

Ευχαριστώ πολύ την Tzimas Cosmetics για την χορηγία των προϊόντων.



Τα προϊόντα τα βρίσκετε εδώ και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου