Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Ziaja Greece



Ziaja Greece





Γειά σας Glamorous.


Σήμερα θα σας μιλήσω για μια πραγματικά υπέροχη εταιρία. Την Ziaja Greece. Είναι μία εταιρία που ανακάλυψα τον τελευταίο καιρό και έχω ξετρελαθεί από τα υψηλής ποιότητας φυσικών καλλυντικών για το πρόσωπο, το σώμα και την περιποίηση των μαλλιών που έχουν. Τα Ziaja καλλυντικά συνδυάζουν παραδοσιακά συστατικά υψηλής αξίας (καμιά φορά θυμάμαι τις πιο παλιές κυρίες που χρησιμοποιούσαν για καλλυντικά ότι είχαν στο σπίτι τους, γάλα, γιαούρτι και πολλά άλλα , και τελικά εμείς που γελούσαμε σαν παιδιά ,μεγαλώνοντας καταλάβαμε πόσο δίκαιο είχαν για τα φυσικά συστατικά που έβαζαν για καλλυντικά). Η Ziaja  μαζί με φυσικά συστατικά και σε συνδυασμό με τη σύγχρονη τεχνολογία μας προσφέρει ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ με τα καλλυντικά της. Ικανοποιεί τις ανάγκες του δέρματος μου στο μέγιστο βαθμό με εκπληκτικά αποτελέσματα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.


                                          ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

 
Η Ziaja είναι η μεγαλύτερη παραγωγός στην πολωνική αγορά στα καλλυντικά. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση, που ιδρύθηκε το 1989 στο Gdansk της Πολωνίας από τους φαρμακοποιούς Αλεξάνδρα και Ζήνων Ζιάγια. Όλα τα προϊόντα τους είναι φυσικής προέλευσης, τα ενεργά συστατικά που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα Ziaja είναι φυτικής και βιοτεχνολογικής προέλευσης. Όλα τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος τους είναι κλινικά ελεγμένα και ποτέ δεν έχουν δοκιμαστεί σε ζώα.




Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:




 GOAT'S MILK DAY CREAM MOISTURISING
(Κρέμα ημέρας με γάλα κατσίκας)






Τον τελευταίο καιρό έχω αναφερθεί πολλές φορές για το γάλα γαϊδάρας ,νομίζω ότι είναι καιρός να σας μιλήσω και για το γάλα κατσίκας που είναι εξίσου καλό και με καταπληκτικά αποτελέσματα. Όλοι γνωρίζουμε ότι το κατσικίσιο γάλα είναι ιδιαίτερα θρεπτικό για το δέρμα, (το κατσικίσιο γάλα περιέχει γαλακτικό οξύ που σταθεροποιεί τα επίπεδα του pH του δέρματος, φυσικά καταπραΰνει το ξηρό, ερεθισμένο δέρμα, και περιέχει πρωτεΐνες και έχει αντιγηραντικές ιδιότητες) και η σειρά κατσικίσιο γάλα Ziaja δεν με απογοήτευσαν. Η κρέμα ημέρας είναι σε ένα λευκό βάζο με καπάκι και είναι λευκού χρώματος με <<παχιά>>υφή που απορροφάται γρήγορα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα, δίνει στο δέρμα μία φυσική λάμψη και  το ενυδάτωσε σε βάθος. Το δέρμα μου φαίνεται πιο υγιές και είναι πολύ απαλό .. Λείανε τις ρυτίδες σε μέγιστο βαθμό. Επίσης συμπληρώνει την έλλειψη φυσικών θρεπτικών ουσιών και ανακάλυψα ότι είναι και πολύ καλή βάση για μακιγιάζ. Το άρωμα είναι απαλό και γλυκό  και θυμίζει ταλκ. Βάζω μία μικρή ποσότητα της κρέμας και κάνω απαλό μασάζ. Είναι για ξηρές επιδερμίδες.





Goat s milk eye cream moisturising

(Κρέμα ματιών με γάλα κατσίκας)





Ειλικρινά, είναι από τις καλύτερες κρέμες ματιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Έχετε  δει ποτέ να υπάρχει ένα φυσικό ΦΩΣ γύρω από τα μάτια σας? Η κρέμα ματιών  Ziaja θα σας δώσει αυτή την ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ.  Η κρέμα ματιών είναι σε σωληνάριο και βγαίνει όσοι ποσότητα θέλουμε. Είναι λευκού χρώματος. Η υφή ήταν πολύ πυκνή και παχιά όμως απορροφάται από το  δέρμα μου μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ένιωσα έντονα την σύσφιξη και ενυδάτωση και είδα στην περιοχή γύρω από τα μάτια μου να έχει λειάνει ορατά τις ρυτίδες μου. Αυξάνει την ελαστικότητα γύρω από τα μάτια.. Φάνηκε επίσης να βοήθησε με τις περιστασιακές σακούλες που συνοδεύουν τον τελευταίο καιρό τα αμέτρητα ξενύχτια μου. Το άρωμα είναι και αυτό πολύ γλυκό και μου θυμίζει κάτι από σαπούνι. Απλώνω μικρή ποσότητα κρέμας στο δέρμα κάτω από τα μάτια και το αφήνω μέχρι να απορροφηθεί. Είναι για ξηρούς τύπους δέρματος.



            

Goat s milk milk +toner

(Καθαριστικό γαλάκτωμα προσώπου με γάλα κατσίκας ) 





Όταν γυρνάω κουρασμένη στο σπίτι το σίγουρο είναι ότι θέλω να βγάλω το μακιγιάζ γρήγορα από το πρόσωπό μου και να το αφήσω να <<αναπνεύσει>>.Το καθαριστικό γαλάκτωμα αφαίρεσης μακιγιάζ της Ziaja μου έδωσε αυτή την δυνατότητα ,κάνοντας γρήγορα και αποτελεσματικά και αυτό φαίνεται σίγουρα στην πετσέτα μου αφού δεν αφήνει υπολείμματα .Βάζοντας το ένιωσα δροσιά και τόνωση και έντονη ενυδάτωση (δεν το ξέρανε καθόλου).Είναι και αυτό λευκού χρώματος και με παχιά και λεία υφή. Το άρωμα είναι λίγο πιο έντονο και θυμίζει ότι και η κρέμα ημέρας ,σαν ταλκ. Το  απλώνω  πάνω στο δέρμα με ένα κομμάτι βαμβάκι και κάνω απαλά μασάζ .Γενικά η σειρά  Goat s milk απευθύνεται σε πιο ξηρούς τύπους επιδερμίδας και για αυτό σε άτομα με λιπαρή επιδερμίδα μπορεί να φανούν πιο λιπαρές οι κρέμες .







Ziaja COCOA BUTTER SHOWER SCRUB







Είναι γνωστό τα οφέλη από τη χρήση ενός πήλινγκ  για το σώμα μας μερικές φορές την εβδομάδα! Ξεφορτώνεται το νεκρό δέρμα και βοηθά με την κυκλοφορία του αίματος και την αποκατάσταση της φυσικής  απαλότητας στο δέρμα.. Η Ziaja Cocoa Butter Scrub είναι ένα μείγμα από αγνό βούτυρο κακάο, λάδι καρύδας, θρυμματισμένα κελύφη καρυδιών και μακροκόκκους απολέπισης, αλλά αυτό που μου αρέσει είναι το πόσο απαλό είναι πάνω στο δέρμα. Είναι αρκετά ρευστό, έτσι δεν είναι ενα παχύ, και δεν είναι καθόλου σκληρό πήλινγκ ,όπως είναι τα περισσότερα . Όχι μόνο  μου έδωσε λάμψη στο δέρμα μου  αλλά μυρίζει και φανταστικά... (άρωμα βούτυρο κακάο. Το βούτυρο κακάο λαμβάνεται από τους σπόρους ώριμων σπόρων κακάου και  περιλαμβάνουν βιταμίνη Α, Ε) γυαλίζει και κάνει πιο φωτεινή και λεία την επιδερμίδα.…… σοβαρά δεν θα θέλετε να βγείτε από το ντους. Το απλώνω σε βρεγμένο δέρμα 2-3 φορές την εβδομάδα ,κάνοντας μασάζ και ξεπλένω. Είναι για ξηρό και κανονικό δέρμα.





 Ziaja COCOA BUTTER BODY  BALM 

 



Το θρεπτικό βάλσαμο σώματος είναι κατάλληλο για εμάς που έχουμε πολύ ξηρό δέρμα. Το βάζω και μετά το  SCRUB για πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα. Είναι λευκού χρώματος ,με πιο παχιά υφή αλλά απορροφάται πολύ εύκολα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Νιώθεις άμεσα το πόσο μαλακή και μεταξένια γίνετε η επιδερμίδα  σου και αποτρέπει το να  χάσουμε την υγρασία του δέρματος. Λιπαίνει και εξαλείφει την αίσθηση της τραχύτητας και νιώθω το δέρμα μου απαλό ,μαλακό και ενυδατωμένο με σφριγηλότητα . Μυρίζει και αυτό βούτυρο κακάο. Καλό είναι να το εφαρμόζουμε τακτικά και σε καθαρό δέρμα για καλύτερα αποτελέσματα.






Μαζί με τα προϊόντα σε κανονικό μέγεθος ,ήρθαν και σε φακελάκια με αρκετό περιεχόμενο.





Ziaja COCOA SHAMPOO SMOOTHING



Είναι το σαμπουάν της σειράς COCOA. Έχει μια ημί-διάφανη  υφή τζέλ και  ήμουν αρκετά έκπληκτη μόλις διαπίστωσα πόσο καλά αφρίζει. Τα μαλλιά μου είναι ταλαιπωρημένα με αποτέλεσμα να μου δώσει λάμψη. Επίσης επανάφερε την υγιή εμφάνιση των μαλλιών μου καθιστώντας τα λαμπερά και μαλακά. Σταμάτησαν να μπερδεύονται και είναι ευκολοχτένιστα. Το άρωμα του είναι ονειρικό…….





Ziaja COCOA HAIR MASK SMOOTHING



Μετά το σαμπουάν για μια πιο ολοκληρωμένη άποψη δοκίμασα και την μάσκα μαλλιών COCOA. Ολα τα προϊόντα COCOA στο άρωμα θυμίζουν καλοκαιράκι, έτσι και η μάσκα μαλλιών .Είναι ρευστή και λευκού χρώματος. Επειδή δεν έχω πολύ χρόνο αντί να βάζω μαλακτικό μαλλιών βάζω την μάσκα μαλλιών και μπορώ να πώ ότι έχω ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Τα μαλλιά  μου είναι πραγματικά απαλά και λεία χωρίς σπασίματα και ψαλίδα . Κατανέμεται καλά σε βρεγμένα μαλλιά και συνιστάται να  την αφήνουμε τουλάχιστον 3-5 λεπτά.





Ziaja Goat s milk face mask


Είναι ένα υπέροχο δώρο για το πρόσωπό μας . Μία φορά την εβδομάδα, μετά από ένα ωραίο ντους, και ένα απαλό καθαρισμό με Goat s milk milk +toner  την βάζω στο πρόσωπό μου .Είναι λευκού χρώματος και παχιά στην υφή. Απάλυνε τις ρυτίδες μου και καθυστερεί την γήρανση του δέρματος. Το δέρμα μου είναι φρέσκο ​​και λαμπερό. Επίσης σταμάτησε την αφυδάτωση που είχα. Την απλώνω σε όλο το πρόσωπο ,λαιμό και ντεκολτέ για 15-20 λεπτά και ξεπλένω με χλιαρό νερό.

 
                     Ziaja Goat s milk hand cream 



Είναι κρέμα χεριών και νυχιών με κατσικίσιο γάλα. Είναι λευκή και ρευστή στην υφή. Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση. Τό άρωμα της είναι γλυκό και ευχάριστο. Επειδή κάνω χειρωνακτικές  εργασίες καθημερινά ,τα χέρια μου ήταν σκασμένα και μάταια προσπαθούσα να μεγαλώσω τα νύχια μου. Αλλά μετά την καθημερινή χρήση της κρέμας (τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα),σταμάτησα να έχω <<άγρια >> χέρια και σπασμένα νύχια. Τα χέρια μου έγιναν απαλά και ενυδατωμένα. Να σας πώ και ένα μυστικό? Πολλές φορές την έχω βάλει και σε σκασμένες φτέρνες και είχα απίστευτη απαλότητα. Την εφαρμόζω σε καθαρά χέρια.









Ziaja natural olive shampoo regenerating



Ότι και να πώ για τη σειρά με Ελιά είναι λίγο. Εξάλλου ζούμε στην Ελλάδα και ξέρουμε τι μας προσφέρει η ελιά και τα θρεπτικά στοιχεία που έχει (Μην ξεχνάμε ότι παγκοσμίως οι κάτοικοι της Κρήτης ζούνε περισσότερο από άλλους ,χάρις στο λάδι που τρώνε).Η Ziaja μας τα προσφέρει με τα καλλυντικά της. Το σαμπουάν olive είναι διάφανο σε μορφή τζελ και το άρωμα του είναι απίστευτα ΜΕΘΥΣΤΙΚΟ KAI ΥΠΕΡΟΧΟ και αφρίζει πολύ καλά. Θρέφει  τα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει και δεν τα κάνει λιπαρά. Τα μαλλιά μου δείχνουν ΥΓΙΕΙ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΡΑ.



Ziaja natural olive hair mask 



Είναι η μάσκα μαλλιών της σειράς olive. Την βάζω μετά το σαμπουάν της σειράς αυτής. Είναι κρεμώδης και πιο ήπια ωστόσο τα μαλλιά μου είναι απαλά, λαμπερά και αναζωογονημένα. Βελτίωσε τη φυσική ελαστικότητα της τρίχας. Περιέχει ελαιόλαδο και προβιταμίνη Β5 που είναι πολύ αποτελεσματικές ουσίες στο δέρμα και την περιποίηση των μαλλιών.  Δεν περιέχει parabens.






 Ziaja orange butter creamy shower soap



Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά είδα και δοκίμασα ένα τέτοιο προϊόν .Ήμουνα πολύ περίεργη για τα αποτελέσματα .Περιττό να σας πώ το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση ήταν το χρώμα(πορτοκαλί) και η μυρωδιά που είναι έντονο άρωμα πορτοκάλι(νιώθεις ότι κάνεις μπάνιο με υπέροχα πορτοκάλια).Είναι ένα κρεμώδης σαπούνι που έχει υπέροχο αφρό και έχει μαλακώσει και ενυδατώσει το δέρμα μου. Νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα shower που έχω δοκιμάσει. Είναι για όλους τους τύπους δέρματος .





Jasmine night cream anti-wrinkle 



Είναι αντιρυτιδική κρέμα νύχτας με αναζωογονητικές ιδιότητες. Είναι μια πλούσια κρέμα για καθημερινή περιποίηση του προσώπου. Ενισχύει το κολλαγόνο και αναζωογονεί  την επιδερμίδα και την εσωτερική δομή του δέρματος. Παρέχει προστασία από τη φωτογήρανση και μειώνει τις ρυτίδες και προστατεύει από την αφυδάτωση και την απώλεια ελαστικότητας. Είναι για ηλικίες 50+




 Ziaja men concept moisturizing soothing(face cream)



Είναι καταπραϋντική , ενυδατική κρέμα προσώπου για άντρες. Ο σύζυγος μου πέρα από τα κλασσικά προϊόντα ξυρίσματος δεν χρησιμοποιεί τίποτα άλλο. Μετα από δική μου παρότρυνση να χρησιμοποιήσει αυτή την κρέμα μετα το ξύρισμα το έκανε. Μυρίζει λίγο σαν αντηλιακό ,απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα, επίσης δεν αφήνει λάμψη. Περιττό να σας πώ ότι εξαφανίστηκαν οι κοκκινίλες που έβγαζε μετά το ξύρισμα και του έκανε το δέρμα πιο απαλό. Έτσι όπως θα έπρεπε να είναι !!!







Για το τέλος θα ήθελα να πώ ότι η Ziaja είναι μία εταιρία με πολύ καλά φυτικά προϊόντα και πολύ οικονομικά. Από τότε που ασχολούμαι με τα προϊόντα ομορφιάς ,ανακάλυψα ότι ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ  ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟ. Καλά είναι τα καλλυντικά ,όπως της Ziaja που με τα προϊόντα τους μας δίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα που θέλουμε για τον εαυτό μας. Παροτρύνω και σας παρουσιάζω κάθε φορά καλά προϊόντα  που κυκλοφορούν στην Ελλάδα και σας συνιστώ να τα δοκιμάσετε.

Ευχαριστώ πολύ την εταιρία Ziaja για την χορηγία των προϊόντων .



Τα προϊόντα Ziaja τα βρίσκετε εδώ και εδώ

2 σχόλια: