Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Garden of Panthenols



Garden of Panthenols





Γειά σας Glamorous


Σήμερα θα σας μιλήσω για την άνοιξη, για χρωματιστούς κήπους με όμορφα λουλούδια και μεθυστικά αρώματα, ανακατεμένα με μικρά πουλιά και τεράστια καλειδοσκοπικά σύμβολα και ένα Παγόνι που θα μας καθοδηγεί  σε αυτό το ταξίδι της ομορφιάς. Θα σας γνωρίσω τον <<Κήπο με  τις Πανθενόλες - Garden of Panthenols >>. Ο κήπος της Garden of Panthenols  είναι ανθισμένος με χρώματα, αρώματα, υφές και μοναδικές συσκευασίες  που ήρθε για να  μας φέρει τα καλύτερα προϊόντα για την καθημερινή περιποίηση του προσώπου και του σώματός μας.

Οπότε αφεθείτε και ταξιδέψτε μαζί μου στο μοναδικό <<Κήπο με  τις Πανθενόλες >> .







ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ




H Garden of Panthenols είναι μία Ελληνική δυναμική εταιρία που ιδρύθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2004  και ειδικεύεται στην ανάπτυξη, κατασκευή και πώληση δερμοκαλλυντικών. Η εταιρία ερευνά και πρωτοπορεί παγκοσμίως γιατί αναπτύσσει ποιοτικά και δραστικά προϊόντα .Λαμβάνοντας σοβαρά υπ΄ όψη τις ιδιαίτερες ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου σε σχέση με την αλλαγή του τρόπου ζωής, τα προϊόντα Garden of Panthenols:

-Αντιμετωπίζουν τα προβλήματα της επιδερμίδας

-Ενισχύουν τη νεανικότητα και την λάμψη

-Προλαμβάνουν τα σημάδια γήρανσης

Σήμερα, η Garden of Panthenols είναι συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας για χιλιάδες πελάτες. Επιπλέον σημαντικό πλεονέκτημα της Garden of Panthenols, είναι η προσφορά της κορυφαίας ποιότητας με την πλέον λογική τιμή, σχέση η οποία έχει θετική επίδραση στην αγοραστική ζήτηση των προϊόντων τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού.




Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:




Garden of Panthenols


ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, SPF 30 – SUNSCREEN CREAM 



Πριν λίγες μέρες ήμουν καλεσμένη  σε έκθεση ομορφιάς για επαγγελματίες και φυσικό είναι να περάσω από όλες τις εταιρίες. Αλλά περπατώντας βρέθηκα μπροστά στον κήπο της ΕΔΕΜ όσον αφορά τα καλλυντικά ( το καλύτερο περίπτερο της έκθεσης όχι μόνο όσο αφορά το καλό στήσιμο των προϊόντων ,αλλά και ότι είχαν να μας πουν για καινούργια και πρωτοποριακά προϊόντα ομορφιάς). Είδα τα καινούργια αντηλιακά τους που  είναι υπέροχα και με ενθουσιάσανε. Οπότε μιας και μπήκαμε στην άνοιξη, καιρός είναι να σας τα γνωρίσω.

Εγώ προσωπικά σας έχω αναφέρει πολλές φορές ότι έχω ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και αναγκαστικά φοράω χειμώνα –καλοκαίρι αντηλιακό. ’Εχω δοκιμάσει πολλά και διάφορα αντηλιακά τα οποία πάντα με απογοητεύανε. Φανταστείτε την χαρά μου όταν συνάντησα τον Garden of Panthenols.

Ξεκινάω με την αντηλιακή κρέμα τον 50 ml για το πρόσωπο και λαιμό  με δείκτη προστασίας 30 SPF .Είναι μία λευκή αντιηλιακή κρέμα με υφή σαν <<  αλειφεί >> που απορροφάται εύκολα και γρήγορα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Και το σημαντικότερο για εμένα είναι ότι δεν αφήνει στο πρόσωπο αυτό το ρόζ χρώμα που αφήνουν συνήθως τα άλλα αντηλιακά και φαίνεται σαν να φοράω μάσκα στο πρόσωπό μου , αλλά χάρις στο ειδικό βιοπολυµερές που περιέχει  δημιουργεί ένα ανθεκτικό στο νερό αδιάβροχο και αόρατο προστατευτικό φιλµ.. Απορροφάται τόσο καλά που δεν αισθάνομαι ότι φοράω αντηλιακό και νιώθω πολύ <<ελαφριά>> την επιδερμίδα μου. Το καλοκαίρι με 40C ζέστη είναι σημαντικό να μην κολλάμε !!!


Ένιωσα την επιδερμίδα μου πολύ ενυδατωμένη διότι περιέχει D-Panthenol, Υαλουρονικό οξύ και το γνωστό σε όλες μας πιά Argan oil. Έχει ακόμα και αντιρυτιδικούς και αναπλαστικούς  παράγοντες που καθιστούν την επιδερμίδα λεία και νεανική. Ο συνδυασμός των αντηλιακών φίλτρων και αντιοξειδωτικών συστατικών που περιέχει προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία από την UVA & UVB ηλιακή ακτινοβολία καθώς και προστασία από την επιβλαβή δράση των ελεύθερων ριζών. Το άρωμα της είναι γλυκό και διακριτικό (μου θυμίζει λίγο από λάδι Argan ).Είναι σε πρακτικό σωληνάριο και είναι κατάλληλη για ταξίδια!!!

Είναι κατάλληλη για κάθε τύπο δέρματος και την βάζω 15 λεπτά πριν βγω στον ήλιο και την ανανεώνω συχνά στην διάρκεια της ημέρας όταν είμαι για πολλές ώρες στον ήλιο (Συνιστώ μισή ώρα στον ήλιο).Δεν περιέχει parabens και είναι δερματολογικά ελεγμένο.





 Garden of Panthenols


ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, SPF 50+ - SUNSCREEN CREAM




Από μικρό παιδί εως και σήμερα θυμάμαι πάντα κάθε Μάρτη να φτιάχνουμε το κόκκινο-άσπρο βραχιολάκι σαν έθιμο για να μην μας <<κάψει>> ο ήλιος. Ε !!!δεν νομίζω ότι είναι ο κατάλληλος τρόπος για να μείνουμε προστατευμένες από τον ήλιο.

Ο <<Κήπο με  τις Πανθενόλες>> έφτιαξε για εμάς αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας και το βραχιολάκι έγινε διακοσμητικό στα χέρια μας και τίποτα παραπάνω.

Είναι η αντηλιακή κρέμα με δείκτη προστασίας 50 SPF και είναι η πιο κατάλληλη για όσες από εμάς έχουμε ανοιχτόχρωμές και ευαίσθητες επιδερμίδες. Είναι και αυτή  αντηλιακή κρέμα για το πρόσωπο και τον λαιμό με Υαλουρονικό οξύ, Argan oil & Πανθενόλη.

Είναι λευκού χρώματος με απαλή υφή που απλώνετε εύκολα και δεν αφήνει λιπαρότητα. Ενυδατώνει στο μέγιστο βαθμό νιώθοντας το δέρμα  μου ελαφρύ και προστατευμένο(προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία από την UVA & UVB ηλιακή ακτινοβολία)!!

Δεν αφήνει χρώμα και έκανε την επιδερμίδα μου απαλή και λεία σαν να φοράω ενυδατική κρέμα και όχι αντηλιακή. Έχει επίσης  αντιρυτιδικούς και αναπλαστικούς  παράγοντες κάνοντας την επιδερμίδα μου να φαίνεται βελούδινη και καθόλου αφυδατωμένη!! Το άρωμα είναι πολύ διακριτικό και ωραίο.

Είναι σε πρακτικό σωληνάριο και είναι κατάλληλη για να την έχουμε πάντα μαζί μας !!!

Στην ουσία η μοναδική διαφορά από την αντηλιακή τον 30 SPF είναι ο δείκτης προστασίας που στην αντηλιακή τον 50 SPF είναι υψηλότερος.




Garden of Panthenols


ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΚΡΕΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΕ ΧΡΩΜΑ, SPF 50+ - SUNSCREEN CREAM



Πολλές φορές όταν ο καιρός είναι ζεστός το μόνο που θέλω να βάλω στο πρόσωπό μου είναι αντηλιακό και τίποτα άλλο. Αλλά πάντα θέλω να έχω μια κάλυψη έστω και μικρή για να μην φαίνονται οι μικροατέλειες της ανοιχτής επιδερμίδας μου ,όπως κάποιες πανάδες!!Το πρόβλημα είναι ποιος αντέχει  στην αφόρητη ζέστη ένα make-up που κάνει να αισθάνομαι το πρόσωπο μου βαρύ (σαν στόκο) και ταυτόχρονα να κολλάει ,κακά τα ψέματα είναι μια άβολη κατάσταση.  

Η Garden of Panthenols με την καινούργια  της αντηλιακή της κρέμα με χρώμα ήρθε να κάνει την ζωή μου ευκολότερη.

Είναι αντηλιακή κρέμα για το πρόσωπο και τον λαιμό με 50 SPF και ελαφρύ καφέ χρώμα και είναι για όλες εμάς που έχουμε ανοιχτόχρωμές και ευαίσθητες επιδερμίδες, δίνοντας μας ένα απαλό φυσικό χρώμα και είναι σαν να μην φοράμε τίποτα στο πρόσωπό μας. Βέβαια εάν θέλουμε πιο έντονη κάλυψη βάζουμε πάνω από την αντηλιακή κρέμα το make-up μας. Η υφή της όπως και των προηγούμενων αντηλιακών είναι κρεμώδες και απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα ,χωρίς να αφήνει στο δέρμα λιπαρότητα ή γυαλάδα. Δημιουργεί στο νερό ένα αδιάβροχο και αόρατο προστατευτικό φιλµ που αγγίζοντας το πρόσωπό μας δεν θα καταλάβουμε  εάν  έχουμε βάλει αντηλιακό με χρώμα. Δεν μου λερώνει καθόλου τα ρούχα όπως κάνουν άλλες κρέμες με χρώμα.

Και αυτή η κρέμα έχει ενυδατικούς, αντιγηραντικούς και αναπλαστικούς παράγοντες που είναι σημαντικοί για μια απαλή ,υπέροχη ,νεανική και λεία επιδερμίδα. Επίσης έχει ολοκληρωμένη προστασία από την UVA & UVB ηλιακή ακτινοβολία!! Το άρωμα της είναι πολύ διακριτικό και υπέροχο. Δεν περιέχει parabens ή γενετικά τροποποιημένα συστατικά και είναι δερματολογικά ελεγμένο.



Και τα τρία αντηλιακά είναι υπέροχα με αποτελέσματα που αγγίζουν την τελειότητα. Έχουν πρακτικές συσκευασίες για να τα έχουμε πάντα στην τσάντα μας και το <<έξυπνο>> για εμένα είναι ότι έχουν και διαφορετικό χρώμα οι συσκευασίες  τους για να τα ξεχωρίζουμε πολύ εύκολα. Το σίγουρο για εμένα είναι ότι το φετινό καλοκαίρι μπορεί να μην ξέρω που θα πάω διακοπές, αλλά σίγουρα θα ξέρω τη αντηλιακά θα βάλω!!!



Θα ήθελα να ευχαριστήσω την  Garden of Panthenols  που με ταξίδεψε σε ένα υπέροχο κήπο ομορφιάς με υπέροχα καλλυντικά, αλλά και για την χορηγία των προϊόντων.



 Τα προϊόντα τα βρίσκεται εδώ και εδώ

4 σχόλια: