Πέμπτη 17 Μαρτίου 2016

Lappa Avocado



Lappa Avocado
 


Γειά σας Glamorous


Μετά από ένα όμορφο και ήσυχο  τριήμερο επανήλθα δριμύτερη και ανανεωμένη για να σας γράψω για  μία υπέροχη Ελληνική εταιρία από την Κρήτη που πραγματικά με έχει καταπλήξει με τα προϊόντα της .Την εταιρία Lappa Avocado .Το κύριο συστατικό στα καλλυντικά της είναι το Αβοκάντο. Βέβαια πολλές από εσάς θα με ρωτήσετε «Υπάρχουν Αβοκάντο στην Κρήτη»? Ναι υπάρχουν και μάλιστα εξάγουν κιόλας. Εξωτικό Αβοκάντο <<from Greece>>.Το αβοκάντο έχει ευεργετικές ιδιότητες και γι’ αυτό θεωρείται μία από τις καλύτερες βάσεις για καλλυντικά, έχει αντιόξινες και αντιγηραντικές ιδιότητες και  χαρίζει στο δέρμα φρεσκάδα, ελαστικότητα και ομορφιά.


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ


Όλα ξεκίνησαν το 1984 στην Κρήτη. Ήταν οι πρώτοι και οι μεγαλύτεροι παραγωγοί αβοκάντο στην Κρήτη. Η Βιολογική τους καλλιέργεια από αβοκάντο ξεκίνησε με 500 δέντρα, που σήμερα φτάνουν τα 2500, ενώ κάθε χρόνο ο αριθμός τους αυξάνεται. Στις αρχές του ’90 λόγω της έλλειψης ζήτησης των φρούτων αβοκάντο στην ελληνική αγορά, ο πατέρας της οικογένειας (κο Στέλιος) αποφάσισε να εκμεταλλευτεί τον καρπό με άλλους διάφορους τρόπους. Έτσι ήταν οι πρώτοι που ξεκινήσαν την επεξεργασία του φρούτου σε λαδί, και αργότερα την παράγωγη προϊόντων με βάση αυτό.
Η ιδέα των φυτικών καλλυντικών προέκυψε από τη μητέρα της οικογένειας (κα Τζόαν), η οποία για πολλά χρόνια υπέφερε από ψωρίαση,( μία χρόνια, μη μεταδοτική ασθένεια που επηρεάζει το δέρμα). Η ανάγκη για θεραπεία και ανακούφιση από το πρόβλημά της, τους ώθησε στο να μελετήσουν ακόμη πιο επισταμένα τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει το αβοκάντο και για την επιδερμίδα.
 Έτσι δημιουργήθηκε η “Lappa Avocado” το καλοκαίρι του 1996 από την κόρη της οικογένειας την κα Μαρία Μανουσακα, με μόλις 3 προϊόντα , το έλαιο αβοκάντο , το φυσικό τους σαπούνι και γαλάκτωμα σώματος, όπου καταπράυναν προβλήματα δέρματος, χωρίς τη χρήση συντηρητικών, αλλά από 100% φυσικά προϊόντα.
Με το πέρασμα των χρόνων, κάνοντας αργά, σταθερά βήματα και έχοντας πάντα ως κύριο γνώμονα την άψογη ποιότητα, ο αριθμός των προϊόντων τους αυξήθηκε. Σήμερα διαθέτουν φυτικά καλλυντικά σε ποικίλες μορφές, που ταιριάζουν σε κάθε τύπο δέρματος.
Τα φυτικά καλλυντικά “Lappa Avocado” απευθύνονται, κυρίως, σε κοινό με δερματικές αλλεργίες & ευαισθησίες, αλλά και σε όλους όσους επιθυμούν ένα άψογο αποτέλεσμα ενυδάτωσης και θρέψης, από την κορυφή μέχρι τα νύχια!



Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:


 AVOCADO OIL – ΛΑΔΙ ΑΒΟΚΑΝΤΟ 



Με το λάδι Αβοκάντο αισθάνεσαι σαν να φέρνεις το καλοκαίρι και τον ήλιο στο δέρμα σου δίνοντας λάμψη και ενυδάτωση!!! Είναι το διάσημο λάδι από Αβοκάντο που είναι κατάλληλο για πολλές χρήσεις.
Σας έχω αναφέρει άπειρες φορές για την απίστευτη ξηροδερμία μου  λόγω του θυροειδή μου, που πολλές φορές το δέρμα μου είναι  ξηρό και έτοιμο να <<σπάσει>>.Ευτυχώς αυτό τελείωσε  δοκιμάζοντας το λάδι Αβοκάντο  με το οποίο έγινα φανατική θαυμάστριά του . Διότι θεωρώ ότι είναι το καλύτερο λάδι που δοκίμασα και επανάφερε την επιδερμίδα μου στα κανονικά επίπεδα  που ήταν και πριν. Είναι ένα λάδι βιολογικής γεωργίας με βαθύ πράσινο χρώμα σε γυάλινο μπουκάλι των 30ml και  με δοσομετρητή για να χρησιμοποιούμε όσο χρειαζόμαστε αλλά και για οικονομία. Το χρησιμοποιώ συνήθως μετά το μπάνιο για καλύτερη ενυδάτωση  σε όλο το σώμα μου ,στο πρόσωπό μου, στα μαλλιά μου ,σαν θεραπεία για τα νύχια μου ,αλλά και σαν λαδάκι για μασάζ. Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μετά το μπάνιο μας από την θάλασσα .Είναι ένα θαυματουργό λαδάκι με γλυκό άρωμα από καρύδι που όταν το εφαρμόζω επάνω μου απορροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει λιπαρότητα ,αλλά κάνει το δέρμα απίστευτα απαλό και λείο δίνοντας του ΛΑΜΨΗ και ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ για όλη την ημέρα. Κρατάει την φυσική υγρασία του δέρματος μου και αύξησε τη ελαστικότητα του. Επίσης όσο μεγαλώνουμε το κολλαγόνο  στο δέρμα μας μειώνεται ,το λάδι Αβοκάντο βοηθάει στην αύξησή του, αλλά προλαμβάνει και την γήρανση του δέρματος. Ενώ ταυτόχρονα έκανε τα μαλλιά μου πολύ ΛΑΜΠΕΡΑ και όμορφα .Με το λάδι Αβοκάντο νιώθω ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ χάρις στα συστατικά που περιέχει από βιταμίνες A,B,C,D,E,K,PP και Ωμέγα 3 αλλά και από το θρεπτικό έλαιο με λεκιθίνη. Με το λάδι Αβοκάντο ένιωσα ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ στο ενυδατωμένο μου(πλέον) δέρμα.




 Lappa Avocado –HAND CREAM- Κρέμα χεριών



Αγαπημένο προϊόν που με ταξιδεύει  με το διακριτικό άρωμα του σε μέρη εξωτικά με ήλιο (και πολλές φορές σου έρχεται να την φας). Είναι μία κρέμα χεριών λευκού χρώματος και με <<παχιά>>υφή ,που όταν την βάζουμε στα χέρια απορροφάται εύκολα και είναι μη λιπαρή .Έκανε τα χέρια και τα νύχια μου ΒΕΛΟΥΔΙΝΑ και ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΑ για πολλές ώρες. Βελτίωσε την όψη τους δίνοντας τους ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ και θρέψη που χρειάζονταν. Την  εφαρμόζω καθημερινά και πλέον τα σκασμένα , ξηρά  και άγρια χέρια είναι παρελθόν για εμένα.



Για το τέλος θα ήθελα να αναφέρω ότι η εταιρία Lappa Avocado και τα προϊόντα της με άφησαν ικανοποιημένη στο μέγιστο βαθμό. Είναι μία εταιρία  πρότυπο για τα Ελληνικά καλλυντικά που μόνο με θαυμασμό μπορώ να την δώ. Πιστεύω θα αφήσει και εσάς ικανοποιημένες όσο άφησε και εμένα!

Ευχαριστώ πολύ την εταιρία Lappa Avocado για την χορηγία των προϊόντων.

Τα προϊόντα τα βρίσκεται εδώ και εδώ


2 σχόλια:

  1. Δεν είχα ακούσει για αυτήν την εταιρεία ξανά, αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Πολύ όμορφο post :)

    Φιλάκια,
    Αγγελική από www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου,είναι γνωστή εταιρία και για αυτό την χρησιμοποιούν πολλές γνωστές Ελληνίδες π.χ Βάνα Μπάρμπα και στο εξωτερικό είναι πολύ γνωστή γιατί κάνει εξαγωγές.Χαίρομαι που Ελληνίδες ενδιαφέρονται για ντόπια Καλλυντικά!

      Διαγραφή