Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Yournaturalway



Yournaturalway



Γειά σας Glamorous


Σας έχει τύχη κάποιες φορές να αγοράζετε καλλυντικά και να σας ταξιδεύουν με τα αρώματα τους και να σας ξυπνούν τις αισθήσεις σας? Φαντάζομαι ότι λίγες εταιρίες το καταφέρνουν αυτό. Μία εταιρία που το κατάφερε με εμένα είναι η Yournaturalway. Είναι μια εταιρία με μεθυστικά αιθέρια έλαια και αρώματα ,που μου δίνει την δυνατότητα να φτιάξω τα δικά μου καλλυντικά ανάλογα με τις δικές μου ανάγκες και διαθέσεις. Χρησιμοποιούνε φυσικά προϊόντα με πολύτιμα συστατικά, που σέβονται και περιποιούνται το δέρμα ενώ είναι γεμάτα βιταμίνες και δημιουργούνε προϊόντα απαλά που ενυδατώνουν αλλά και αναδομούν την επιδερμίδα, ιδανικά για καθημερινή χρήση, χωρίς αλλεργιογόνα και χωρίς προσθήκη parabens. Και το καλύτερο είναι ότι μου δίνει την αίσθηση της ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ αφού έχω φτιάξει ένα προϊόν μόνο για μένα!!!











ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ



Η Your Natural Way είναι ελληνική εταιρία και τα προϊόντα τους παράγονται αποκλειστικά στην Ελλάδα, στις εγκαταστάσεις τους στην Αττική. Με την πολυετή εμπειρία τους στο χώρο της παραγωγής καλλυντικών, έχουν επιλέξει τους καλύτερους συνεργάτες για να εξασφαλίσουν υψηλή ποιότητα στις πρώτες ύλες αλλά και στα προϊόντα τους, ενώ ταυτόχρονα με σεβασμό στον πελάτη έχουνε κρατήσει προσιτές τιμές. Η ιδέα τους στην Your Natural Way είναι να προσφέρει σε όλους την δυνατότητα να δημιουργήσουν απλά και γρήγορα τις δικές τους μοναδικές συνταγές ,συνδυάζοντας ποιοτικές βάσεις καλλυντικών με τα αγαπημένα τους αιθέρια έλαια και αρώματα!!!!



Τα προϊόντα που δοκίμασα είναι:


 Your Natural Way Body Butter




Από τα αγαπημένα μου πλέον προϊόντα ,γιατί έκανε την επιδερμίδα μου <<Μεταξένια και απαλή>>.Με  αρώματα αιθέριων έλαιών που ξυπνούν τις αισθήσεις και σε μεταφέρουν σε μακρινούς προορισμούς.


Είναι βούτυρο σώματος , λευκού χρώματος και με πολύ <<παχιά>> υφή. 
Το άρωμα του μου θυμίζει αλόη. Βέβαια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αγαπημένο σας άρωμα(20 σταγόνες) ή  να  κάνετε συνδυασμό αιθέριου ελαίου(10 σταγόνες) που σας αρέσει , ανακατεύοντας το  με μία σπάτουλα και είναι έτοιμο για χρήση. Βέβαια η υφή μετά το άρωμα ή  το έλαιο γίνεται πιο ρευστή . Προσωπικά λόγω του θυροειδή μου (που μου προκαλεί ξηροδερμία) όταν το έβαλα στο σώμα μου ένιωσα βαθιά ενυδάτωση  της επιδερμίδας μου και να γίνετε απίστευτα απαλή σαν βελούδο. 
Επίσης εξαφάνισε και τις κοκκινίλες που μου προκαλούσε η ξηροδερμία. Αυτό οφείλετε και στα συστατικά που περιέχει από αλόη και λάδι αβοκάντο. Το βούτυρο κακάο και το βούτυρο καριτέ που περιέχει επανάφεραν  τη φυσική ελαστικότητα του δέρματος μου που είχα χάσει. Απποροφήθηκε εύκολα και πολύ γρήγορα ακόμα και από την δικιά μου επιδερμίδα που είναι πολύ απαιτητική και δεν άφησε κανένα ίχνος λιπαρότητας. Είναι σε πρακτική συσκευασία 50ml και μπορούμε να το έχουμε πάντα μαζί μας καθημερινά!! Είναι φιλική προς το δέρμα καθώς είναι μικροβιολογικά ελεγμένη, χωρίς προσθήκη Paraben, χωρίς αλλεργιογόνα.


Τα αιθέρια έλαια που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι:


·        Ξηρό δέρμα:  lavender, chamomile, orange, rose, jasmine, geranium

·        Ευαίσθητο δέρμα:   chamomile, lavender, bergamot, pine

·        Σύσφιξη:  cypress,  ylang-ylang

·        Ραγάδες:  mandarin

·        Κυτταρίτιδα:  grapefruit+ sage, peppermint+ grapefruit, orange, lemon

·        Μυϊκούς πόνους:  white camphor, black pepper, ginger, basil, coriander, nutmeg

·        Κράμπες:  ginger




Your Natural Way Hand Cream


 
Είναι κρέμα χεριών και είναι κατάλληλη για όλες εμάς που έχουμε τα χεράκια μας σκασμένα ,με ξηροδερμία και <<άγρια>>.Δυστυχώς όπως σας έχω ξαναπεί δεν πίνω πολύ νερό ,οπότε το σώμα μου και τα χέρια μου  εάν δεν βάλω την κατάλληλη κρέμα δεν είναι και στην καλύτερη τους. 
Η συγκεκριμένη κρέμα είναι λευκού χρώματος με πλούσια και απαλή υφή και με ουδέτερο άρωμα που δεν είναι έντονο. Εγώ όπως σας είπα και στην προηγούμενη κρέμα πρόσθεσα άρωμα για να γίνει πιο έντονο το άρωμά της. Η Your Natural Way Hand Cream έκανε τα χέρια μου πολύ απαλά (σαν ενός μωρού) και μου τα άφησε μεταξένια και ενυδατωμένα ενώ ταυτόχρονα τα φρόντισε και τα προστάτευσε. Περιέχει οργανική αλόη, λάδι αβοκάντο, βούτυρο καριτέ και βούτυρο κακάο, συστατικά που βοήθησαν  στη διατήρηση της φυσικής υγρασίας των χεριών μου και τα προστάτευσαν  από την ξηρότητα. Είναι μία αποτελεσματική κρέμα για αφυδατωμένα χέρια που την χρησιμοποιώ καθημερινά και πολλές φορές πριν πάω για ύπνο, απορροφάται εύκολα και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας . Είναι και αυτή σε πρακτική συσκευασία για να την έχουμε πάντα μαζί μας.


Τα κατάλληλα αιθέρια έλαια που μπορείτε να συνδυάσετε με την κρέμα χεριών είναι:

·        Σκασμένο δέρμα:  peppermint, neroli, rose, jasmine, lavender

·        Ευαίσθητο δέρμα:  chamomile+ laven

·        Νύχια και πετσάκια:  neroli, tea tree + lemon

·        Πανάδες: lemon, orange





Your Natural Way Baby perfume





Όπως σας είπα και πριν για τις κρέμες είναι ότι δεν έχουν έντονο άρωμα και για αυτό τον λόγο πρόσθεσα άρωμα από την Your Natural Way και είναι το Baby perfume .Η κρέμες που μου έστειλε η εταιρία είναι για σώμα και χέρια οπότε μου έστειλαν άρωμα με χαρακτηριστική μυρωδιά της πούδρας που εννοείται μου θυμίζει καθαριότητα , απαλότητα και αφήνει μία γλυκιά αίσθηση χωρίς να είναι πολύ βαρύ και έντονο. 
Βέβαια αν θέλεις μεγαλύτερη ένταση αρώματος, τοποθετείς κι άλλες σταγόνες. Έβαλα στις κρέμες 20 σταγόνες και τις ανακάτεψα καλά. Είναι  σε γυάλινο πρακτικό μπουκάλι τον 10ml με δοσομετρητή για να μας είναι πιο εύκολο στην χρήση του. Μπορείτε να αρωματίσετε  εύκολα και γρήγορα με το ίδιο μπουκαλάκι αρώματος αφρόλουτρο, body lotion, body butter, σαμπουάν, conditioner, hair mask, hand και foot cream για να φτιάξετε τη σειρά περιποίησης που σας ταιριάζει.




Your Natural Way Shower gel






Είναι το αφρόλουτρο της σειράς Your Natural Way .Είναι ένα αφρόλουτρο εκρού χρώματος ,κρεμώδες που κάνει πλούσιο αφρό. Το άρωμα του μου θύμισε χαμομήλι και έχει ευχάριστη μυρωδιά και αφήνει αίσθηση φρεσκάδας που διαρκεί για πολλές ώρες και για αυτό μπορείτε άνετα να βάλετε από επάνω το άρωμά σας ,καθώς είναι πολύ διακριτικό. Όταν το χρησιμοποιώ αφήνει το δέρμα μου καθαρό, απαλό και ενυδατωμένο ,καθαρίζοντας το σε βάθος και αναζωογονώντας το. Το δέρμα μου είναι απαλό με λάμψη. Ξεβγάζετε πολύ εύκολα και ας είναι κρεμώδες. Είναι σε πρακτικό μπουκάλι για εύκολη μεταφορά. Και αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε ότι άρωμα ή αιθέριο έλαιο σας αρέσει. Είναι ένα αφρόλουτρο για όλες τις εποχές.



Τα κατάλληλα αιθέρια έλαια που μπορείτε να συνδυάσετε με το Shower gel είναι:





·        Ξηρό δέρμα:  lavender, chamomile, orange, rose, jasmine, geranium

·        Ευαίσθητο δέρμα:   chamomile, lavender, bergamot, pine

·        Σύσφιξη:  cypress,  ylang-ylang

·        Κυτταρίτιδα:  grapefruit+ sage, peppermint+ grapefruit, orange, lemon







Για το τέλος θα ήθελα να πω ότι Yournaturalway είναι μια εταιρία που πρέπει να επισκεφτείτε και να έχετε την εμπειρία του <<κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα>>.Οι άνθρωποί της με την εμπειρία και τις γνώσεις τους θα σας καθοδηγήσουν να βρείτε αυτό ακριβώς που σας ταιριάζει!



Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρία Yournaturalway για την χορηγία των προϊόντων.



Τα προϊόντα τα βρίσκεται  εδώ και εδώ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου