Τρίτη 3 Μαΐου 2016

HYDROVIT



HYDROVIT





Γειά σας Glamorous,


Είμαστε στην καρδιά της άνοιξης και η φύση είναι στα καλύτερα της. Η φύση έχει στρώσει το πράσινο και λουλουδιαστό  χαλί της!!!

Σήμερα θα αναφερθώ στην εταιρία TARGET PHARMA και την σειρά προϊόντων HYDROVIT . Είναι μία εταιρία που έχω χρησιμοποιήσει τα προϊόντα της για πολλά χρόνια και έχουν καλύψει όλες τις ανάγκες μου, όχι μόνο σε εμένα αλλά και σχεδόν σε όλοι την οικογένεια μου!!Είναι μια αγαπημένη εταιρία που πάντα έχει να μας προσφέρει κάτι καινούργιο και πρωτοποριακό. Είναι μία εταιρία που αγαπάει τις γυναίκες σε όλα τα στάδια της ζωής της και την συντροφεύει με τα προϊόντα της…..Από την βρεφική ηλικία, την δύσκολη εφηβεία, αλλά και την ώριμη ηλικία.





ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ



Η εταιρία TARGET PHARMA ιδρύθηκε το 1997 από τον κύριο Θ. Γ. Τσαλίκης. Αργότερα, την διοίκηση της εταιρίας ανέλαβε ο υιός του, Γ. Θ. Τσαλίκης. Η εταιρεία TARGET PHARMA δραστηριοποιείται στον χώρο των δερμοκαλλυντικών και των φαρμάκων, με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στην υπηρεσία της υγείας. Η εταιρεία γνωρίζει την αποδοχή από τον κλάδο των δερματολόγων και οι πρώτες επιτυχίες έρχονται, αφού προσετέθησαν και νέα προϊόντα στα ήδη υπάρχοντα. Η TARGET PHARMA ξεκίνησε αποφασιστικά με την εμπορική της δραστηριότητα να επεκτείνεται γρήγορα σε ολόκληρη την Ελλάδα, κατ’ ιδίαν ή μέσω αντιπροσώπων. Από τότε η TARGET PHARMA συνεχίζει μία πορεία αλματώδους ανάπτυξης και καταξίωσης αναπτύσσοντας δυναμικές συνεργασίες, τόσο με ξένους οίκους παραγωγής και εμπορίας προϊόντων όσο και πρώτων υλών. Τα φαρμακευτικά προϊόντα HYDROVIT της Target Pharma διαθέτουν προτάσεις για την καθημερινή περιποίηση μαλλιών, προσώπου & σώματος!





Το προϊόν που δοκίμασα είναι:





HYDROVIT Total Care Cream SPF 15




Πριν λίγο καιρό η εταιρία είχε την ευγενική καλοσύνη να μου στείλει την καινούργια επικαλυπτική κρέμα της για να την δοκιμάσω .Περιττό είναι να σας αναφέρω τον ενθουσιασμό μου για αυτό το προϊόν, που  το φετινό καλοκαίρι είναι σίγουρο ότι θα με συντροφεύει στις καθημερινές καλοκαιρινές εξορμήσεις μου και θα είναι πάντα στην τσάντα μου.


Είναι ένα προϊόν με πολλαπλά οφέλη για το δέρμα . Είναι μία κρέμα με πολύ λεπτόρρευστη υφή που απορροφάται εύκολα και γρήγορα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Είναι καφέ χρώματος και μου προσφέρει ιδανική φυσική κάλυψη ,χωρίς να φαίνεται στο πρόσωπό μου έντονα χρώμα. Στην ουσία είναι ένα <<φυσικό>>make-up που χαρίζει μία απαλή και υπέροχη κάλυψη. Δεν μου λερώνει καθόλου τα ρούχα όπως κάνουν άλλες κρέμες με χρώμα. Ταυτόχρονα δίνει στο δέρμα μου τέλεια και έντονη και εντατική ενυδάτωση χαρίζοντας μου, μία ομοιόμορφη και λαμπερή επιδερμίδα χωρίς γυαλάδες. Επίσης μου προσφέρει αντιρυτιδική φροντίδα χάρις στο Υαλουρονικό οξύ που περιέχει, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που το δέρμα μου αφυδατώνεται πολύ πιο εύκολα. Έχει αντιοξειδωτική δράση, επουλωτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες. Και το κυριότερο για εμένα είναι ότι έχει και αντηλιακή προστασία με δείκτη προστασίας 15spf . Στην ουσία έχω όλα αυτά που χρειάζομαι σε μία και μοναδική κρέμα(το οποίο από μόνο του καθιστά εύκολο και πρακτικό τρόπο χρήσης).


Το άρωμα της είναι πολύ διακριτικό και υπέροχο. Δεν περιέχει parabens ή γενετικά τροποποιημένα συστατικά και είναι δερματολογικά ελεγμένο. Είναι σε πρακτική συσκευασία για να την έχουμε πάντα μαζί μας!!!


H HYDROVIT Total Care Cream , είναι κατάλληλη για όλες τις ηλικίες.

Την χρησιμοποιώ μετά την περιποίηση του προσώπου μου ,μόνη της ή σε συνδυασμό με την ενυδατική μου.



Τα προϊόντα τα βρίσκεται εδώ και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου