Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΠΡΟϊΟΝΤΑ AVENE

Φίλες μου ,δοκίμασα τα πρoιόντα της AVENE πρόσφατα.Είναι μία εταιρία που  την  εμπιστεύομαι πάρα πολύ, καθώς έχω πλούσια εμπειρία από πολλά προϊόντα της, τα οποία χρησιμοποιούσα κατά καιρούς.Η Avene λοιπόν, αφουγκραζόμενη αυτή την ανάγκη των καταναλωτών δημιούργησε μία σειρά φροντίδας για το πρόσωπο που την βρίσκω αποτελεσματική.
1)AVENE HYDRANCE OPTIMALE RICHE είναι μία πυκνή κρέμα με διακριτικό άρωμα ,για ευαίσθητο ξηρό και πολύ ξηρό δέρμα.Οταν την έβαλα ένιωσα το δέρμα μου να την απορροφάει αμέσως.Δεν πίνω και πολύ νερό δυστυχώς αλλά με αυτήν την κρέμα οι ενυδάτωση χάρις στο ιαματικό νερό που περιέχει έχει άμεσα αποτελέσματα.
2)AVENE YSTHEAL ANTI-AGE ECLAT, Έχω το δικαίωμα σε μια κρέμα ρυτίδων ούτως ή άλλως; Είναι ότι μου παίρνει μια ρυτίδα!. Στην ηλικία των 30 και κάτι  πρέπει να έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία .Λοιπόν, ναι, βρήκα την Ystheal:  Είναι για τις γυναίκες σαν εμένα που αναζητούν την κατάλληλη ενυδάτωση,που προσαρμόζεται με κάθε τύπο δέρματος(γι 'αυτό επέλεξα την κανονική μικτή) και μια πρώτη προστασία ενάντια  στα σημάδια της γήρανσης του δέρματος που προκαλούνται από την υπεριώδη ακτινοβολία, ιδίως τις λεπτές γραμμές, τις ρυτίδεςκαι την  απώλεια της ελαστικότητας.Μου αρέσει ιδιαίτερα: το άρωμα  η δοσολογία που είναι αρκετή,η πυκνή υφη της και τέλος πολύ λίγα προϊόντα έχουν επαρκή εφαρμογή: πολύ προσιτή λύση κατά τη γνώμη μου. Το δέρμα μου είναι άψογο, είμαι καλά προστατευμένη μέχρι το βράδυ, παρά  το τρελό πρόγραμμά μου.
3)AVENE D-PIGMENT LEGERE.Για εμάς τους φυσικούς ξανθούς με ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και καφέ κηλίδες είναι απαραίτητη.Πρέπει να είναι πάντα στην τσάντα μας.Είναι μία κρέμα χωρίς άρωμα που την βάζουμε πάντα βράδυ.Μου έφυγαν οι κηλίδες και με προστατεύει ώστε να μην βγούν καινούργιες.Περιττό να πω για την λάμψη που μου χάρισε.

Λοιπόν ελπίζω να σας έδωσα χρήσιμες συμβουλές για τα προιόντα της avene που κυκλοφορούν πολλά χρόνια στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου