Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

GAIA



                                     GAIA by D.M.B



Γεια σας Glamorous,

Πριν λίγες μέρες,  μου ήρθε με το ταχυδρομείο μία κούτα από την Ελληνική  εταιρεία Gaia natural cosmetics by D.M.B ethereal beauty,με προιόντα τους σε κανονικό μέγεθος.Περριτό να πώ ότι έχουν την τιμητική τους σε καθημερινή βάση.Αν έπρεπε να δώσω κάποιον τίτλο για τα προιόντα αυτά ,θα ήταν <<ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ>>.Το άρωμα τους Ονειρεμένο και μεθυστικό,να σε ταξιδεύει στο μεσογειακό κλίμα και να σου αφήνει ένα γλυκό άρωμα για πολλές ώρες.Φτιαγμένα από φυσικά συστατικά που αφήνουν μία μεταξένια και απαλή αίσθηση. Είναι προσεγμένα και απο πλευράς συστατικών αλλά και συσκευασίας.Αυτή την εμπειρία θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας γιατί τα θεωρώ κορυφαία καλλυντικά.


1)Gaia Ethereal Beauty Tonic Shower Gel 250ml Argan Oil & Citrus Blossom.


    Πρόκειται για ένα απαλό αφρόλουτρο σώματος με άργκαν και άνθη εσπεριδοειδών με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο άργκαν και προβιταμίνη Β5..Είναι σε πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βιταμίνες Ε & Α ,με αποτέλεσμα να ενυδατώνει και θρέφει την επιδερμίδα αυξάνοντας την ελαστικότητά της. Ενιωσα μια μεταξένια ενυδάτωση και απαλότητα στο δέρμα μου και το μεθυστικό ,γλυκό και μυστηριώδης άρωμα τους το αισθάνομαι για πολλές ώρες πάνω μου. Και επειδή σέβονται την επιδερμίδα δεν περιέχουν parabens, mineral oil και δεν κάνουν πειράματα σε ζωάκια! Τη σημείωση αυτή την έχουν όλα τα προιόντα πάνω .


2) Gaia Ethereal Beauty Hydrating Body Milk 250ml Argan Oil & Citrus Blossom.




   Το γαλάκτωμα σώματος περιέχει  άργκαν και άνθη εσπεριδοειδών , με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο άργκαν, καλέντουλα και μετάξι,καθώς και αμυγδαλέλαιο, προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε.Εχει απαλή και πλούσια υφή και ίσως το καλύτερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ μου(κάτι σαν γλυκό φυστίκι).Λόγω της απίστευτης ξηροδερμίας μου, αισθάνθηκα την βαθιά ενυδάτωση και διατήρηση της υγρασίας στην επιδερμίδα μου.Η επιδερμίδα μου ήταν σαν βελούδο.Η κρέμα απορροφάται αμέσως .Και τα 2 προιόντα έχουν πρακτική αντλία για εφαρμογή.



3) Gaia Ethereal Beauty Foot Cream 200ml Argan Oil & Citrus Blossom.



       Mε την συγκεκριμένη κρέμα ποδιών πιστέψτε με θα πετάξετε τα μηχανήματα-ράσπες που υπόσχονται θαύματα.Είναι μία πλούσια κρέμα ,24ωρης εντατικής ενυδάτωσης και θρέψης με βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φυστικιού, έλαιο αργκάν, αλόη, αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, γλυκερίνη, αλλαντοϊνη, προβιταμίνη Β5 και βιταμίνη Ε.Χάρις σε όλα αυτά τα πόδια σας θα νιώσουν ευεξία ,ενυδάτωση και απαλότητα.Οσο για το άρωμα θα καταλάβατε ότι το συγκεκριμένο το λατρεύω.Την βάζω κυρίως βράδυ με κάλτσες και πάω για ύπνο(απορροφάται αμέσως και δεν είναι λιπαρή) ,έτσι το πρωί έχω απαλά πόδια.


4) Gaia Ethereal Beauty  Hand & Nail Cream 200ml Argan Oil & Citrus Blossom.



  Οπως λέει και ο ανηψιός μου <<απαλό άγγιγμα>>.Οταν έχεις οικογένεια την περισσότερη μέρα είσαι σε μια κουζίνα και πλένεις πιάτα ,ετσι πολλές από εμάς ξέρουμε από σκασμένα χέρια ,η κρέμα αυτή βοηθάει πολύ γιατί έχουμε 24ωρη φροντίδα και βαθιά ενυδάτωση (και στα νύχια).Περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο άργκαν, ιπποφαές, αλόη, βούτυρο καριτέ, αμυγδαλέλαιο, μελισσοκέρι, γλυκερίνη, αλλαντοΐνη και βιταμίνη Ε.Στο τέλος αφήνει μία απαλή και λεία αίσθηση.






    Αγαπητές μου Glamorous ,όπως βλέπετε και στα γραπτά μου με την συγκεκριμένη εταιρία έχω ένα <<πάθος>>,ο λόγος είναι πραγματικά ότι για μένα είναι η ανακάλυψη των τελευταίων χρόνων. Χρησιμοποιεί φυσικά και ποιοτικά συστατικά από την μητέρα φύση  και με ταξιδιάρικα αρώματα.

Τα προϊόντα  Gaia Ethereal Beauty μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία και super market σ΄όλη την Ελλάδα, αλλιώς πατήστε εδώ και εδώ.



Τέλος υπερευχαριστώ την εταιρεία  DMB Hellas που μου έστειλε τα προϊόντα της σειράς Gaia Ethereal Beauty.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου