Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΠΡΟϊΟΝΤΑ BEATIFIC

Φέτος το καλοκαίρι γνώρισα τα καλλυντικά της BEATIFIC ,είναι μία ελληνική εταιρία(αγαπάμε) που έχει ξεκινήσει σχετικά πρόσφατα(2013)το οποίο δεν έχει καμία σημασία διότι τα καλλυντικά της είναι απίστευτα καλά.Δεν είναι τυχαίο ότι είναι του Ομιλου Υγεία.Η επιστημονική ομάδα των δερματολογικών κλινικών του Ομίλου Υγεία, που αποτελείται από δερματολόγους, χημικούς κοσμετολόγους και  μοριακούς βιολόγους, παρουσίασε μια ολοκληρωμένη σειρά από 13 δερμο καλλυντικά προϊόντα.Εγώ δοκίμασα μερικά από αυτά και είμαι σε θέση να σας πώ την γνώμη μου.
1)HYDRATING COMFORT SERUM .Είναι ένας ενυδατικός ορός με βελούδινη υφή και διακριτό άρωμα που αφήνει απαλότητα σαν το δέρμα ενός μωρού.Η αίσθηση είναι απίστευτη στο πρόσωπο.Επίσης μπορούν να το βάλουν και οι άντρες μετά το ξύρισμα ,έχει και καταπραϋντικές ιδιότητες.
2)INSTANT BEAUTY BOOSTER FACE MASK.Είναι μία μάσκα προσώπου λάμψης και σύσφιξης ,όπως όλα τα προίοντα BEATIFIC έχουν διακριτικό άρωμα.Η συγκεκριμένη είναι μία πολύ ""παχιά""κρέμα(έτσι την αισθάνθηκα) η οποία μου χάρισε λάμψη στο κουρασμένο πρόσωπο μου απο την κούραση του καλοκαιριού(ξενύχτια).Σαν αποτέλεσμα, η επιδερμίδα  μου φαίνεται ξεκούραστη με απαλή, μεταξένια υφή και υγιή λάμψη.
3)YOUTH ELIXIR FACE SERUM.Είναι ένας ορός υψηλής αποτελεσματικότητας για σύσφιξη και ανόρθωση,με εκχυλίσματα από μικροφύκια και πολυσακχαρίτες.Εκανε άμεσα αντιληπτή την αίσθηση σύσφιξης αναδομώντας το περίγραμμα του προσώπου μου. Η επιδερμίδα μου φάνηκε κατευθείαν λαμπερή και οι λεπτές γραμμές και ρυτίδες λειάνθηκαν ορατά.Πιστεύω ότι είναι πολύ καλός ορός για εμάς που μπήκαμε στα 30.
4)EXTREME ANTI-AGING EYE CREAM.Είναι μία αντιρυτιδική κρέμα η οποία πολεμά τα σημάδια της γήρανσης .Είναι μία λιπαρή κρέμα  ,η οποία μου έκανε το δέρμα πιό ελαστικό  και λαμπερό .Επίσης περιέχει και υαλουρονικό οξύ .

5)SUN GUARD FACE CREAM.Είναι μία λεπτόρρευστη, ματ κρέμα η οποία παραμένει αόρατη πάνω στην επιδερμίδα και για αυτό τον λόγο την έβαζα και κάτω απο το make-up .Δεν αφήνει κάποιο χρώμα ,είναι σαν να μην την φοράς.Είναι μία αντηλιακή που την βάζω και τώρα που χειμωνιάζει (δεν χρειαζόμαστε μόνο το καλοκαίρι προστασία).Και δεν μυρίζει έντονα.

Πάντως όλες οι κρέμες της BEATIFIC αφήνουν μία βελούδινη αίσθηση και ένα διακριτικό άρωμα.Επίσης θα καταλάβετε άμεσα την διαφορά στο πρόσωπο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου